photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Snart så kanske...

Kategori: Shettisen

Jag blir ägare till en Iphone xD Jo, jag och pappa har tittat runt på många olika sidor och kanske kommer en Iphone 4s i min ägo xD
Men annars idag har jag varit ute och fotat, bilderna kanske kommer i morgon. Det blev lite allt möjligt, dvs typ lite snö, löv m.m.
Men på tal om snö så håller jag helt klart med Fullblodet om att snön borde smälta! Jag längtar helt sjukt mycket till ridlägret, sol, bad, värme, kunna gå runt i short och ja, allt som sommaren innebär <3 Eller inte myggor, bin, getingar m.m men typ allt annat xD
Sitter nu och lyssnar på 1D, Little things xD
Men lite senare ikväll blir det ju "Mello" och liksom vet inte riktigt vem jag tycker ska vinna, inte Sean banan i alla fall xD Enligt mig så kan han få härja runt i "lilla" finalen men till Eurovison får han absolut inte komma! Då blir det bara pinsamt för Sverige, fast om han vinner ikväll kan jag i alla fall glädja mig med att vara finsk xD
 
Bilden symbolyserar min längtan till sommaren xD Jordgubben på denna bild är från farmors land <3
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: