photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Sorry för min dåliga bloggning

Kategori: Shettisen

Skulle egentligen kunna använda samma rubrik som Fullblodet xD Läste egenom hennes inlägg och har faktiskt oxå dåligt samvete :-( Ska försöka bli bättre med att uppdatera *handen på hjärtat*
 
Men ni kanske undrar vad jag har gjort under den här tiden. Jo det har väl flytigt på som vanligt, ridning onsdag, piano torsdag, stallet söndag och sen stallet så ofta som möjligt där emellan xD Ni kanske nu tänker samma sak som jag, "jäklar hon går ju inte på nånting typ" men ska jag vara ärlig så har jag inte riktigt hittat något som passar mig utöver ridningen. Fick förut på friidrott men slutade när jag flyttade. Fast jag är inte nån tjockis som sitter inne hela dagarna xD Jag brukar faktiskt vara ute och springa ganska ofta xD
 
Men i torsdags så var jag på Grönan med klassen :-) Vi hade en askul kväll och åkte Eclipse, Insane och frittfall bland andra ;-) Käka såklart sockervadd och körde sånt där hjul(utan vinst :-( ), fast en i min klass van en sånn där stor  mjölkchoklad med 20 små i. Gissa vad avimenar blev ;-)
 
//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: