photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

A helg whit the Fullblod

Kategori: Shettisen

Som jag säkert redan har skrivit så kommer Fullblodet imorrn (kommer inte ihåg om jag redan har skrivit det xD) <3 Ska bli jättekul! :-) Vi kommer nog gå på stan och shoppa, annars har vi inte så mycket annat planerat xD På lördag ska jag, min familj och Fullblodet på middag hos Fullblodets grannar (som bor i mitt gamla hus) xD Sen när dom andra i min familj åker hem så går jag och Fullblodet hem till henne xD Fullblodets familj är borta nån stans så vi har hela huset för oss själva ;-) Sen på söndag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, eller jo, vi bestämde att vi skulle köpa glass xD

Jag bet om ursäkt om jag redan har skrivit det här, hoppas jag inte trötta ut er i sånna fall xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: