photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Suomi (Finland på finska xD)

Kategori: Shettisen

Finland!!! NI BARA MÅSTE VINNA!!!!!!!!!!!!! *harkel* ja, hej... xD Sitter nu i soffan och spänner sönder mig xD Tittar nämligen på hockey med min faster, Finland mot Slovakien(brukar inte kolla på hockey men bara för att det är Finland xD). Finland ledde 3-0 efter första perioden och nu ligger det 3-3(!) :-S shit vad nervös jag är! Det är liksom så att vinnaren kommer till semifinal och Finland bara MÅSTE vinna xD Hehe... xD Min faster kom igår med båten från Finland och ska stanna till på måndag :-) "Shit!!!! Finland leder igen!!!!!" Men i helgen ska min pappa och brorsa åka och se semifinaler i Globen, jag och min faster ska nog åka till Hööks och köpa ridgrejer(min faster hade förut en häst men nu brukar hon rida islandshäst så ofta hon kan) annars ska vi väl inte göra så mycket. Ska vara funktionär igen på söndag <3 //Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: