photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Morgondagen

Kategori: Shettisen

Kom precis hem från stallet :-) ska strax gå och duscha men tänkte att jag ska skriva lite här först xD Men i stallet så byggde jag bana, tvätta bomar, borsta hästar och massa mer xD Det ända jag tycker är dåligt med att vara funktionär imorrn är att jag måste gå upp jättetidigt o.O Ska vara i stallet typ 8 :O Hehe, fast värre saker har ju hänt xD Men ni skulle bara veta vilken hopplust jag fick när vi byggde banan! Herregud! Tänk er att vara jag, se en hoppbana på 8 färgglada, fina hinder och inte få hoppa! Ni skulle bara veta xD Skulle helst springa ner till stallet, sadla typ Bob(fast det skulle inte spela någon roll vem jag skulle rida men bara nån xD och Bob är egentligen inte så rolig att sadla, försöker bitas men han är jätteduktig i själva ridningen) eller nån och bara HOPPA! Fast det ska ändå bli ganska kul att testa på att vara funktionär, trots att det innebär att se andra hoppa fast man själv inte får det xD Så jag måste buga och bocka till alla funktionärer världen över xD Men det är nog en bra erfarenhet att testa på det oxå ;-) Tänkte även fråga om jag får låna pappas kamera(system) och fota dom klasser som inte jag ska vara funktionär på. Hoppas! Men om jag inte får så tar jag ändå med min egen kamera(digital) xD Vi ska egentligen få gäster imorrn xD På förmiddagen, men det är liksom "bara" några gamla kompisar till oss(känt dom väldigt länge). Det är liksom en familj på två barn(5&2 tror jag xD), så det gör nog inte så mycket om jag inte är hemma. Sitter nu och lyssnar på 1D och bara chillar <3 ska som sagt strax och duscha och sen blir det väl grillat till middag och sen mys med famniljen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: