photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Sorry, sorry och återigen sorry

Kategori: Shettisen

Jag ber så himla grymt mycket om ursäkt! Borde verkligen bli bättre på att uppdatera här. Men det är väl det att livet, och allt annat kommer ivägen. Det är snart ridläger oxå så då kommer jag troligtvis inte heller kunna blogga
:-( Men träffar Fullblodet snart så vi får väl snacka lite om bloggen. Se om vi kommer på någon idé som får oss att blogga mera. För jag vet att det inte har blivit uppdaterat på den här bloggen på väldigt länge :-( Får väl bara hoppas att jag & Fullblodet får tillbaka bloggentusiasmen ;-) Men jag lovar att snacka med henne och så hoppas vi att i alla fall nån av oss börjar blogga här igen :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: