photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Ridskor

Kategori: Shettisen

Tjenare! Sitter nu och tittar på mina naglar xD nej, men jag lackade som nyss och är lite kritisk till resultatet så funderar på att lacka om dom... Men ääh, dom får vara som dom är xD jag tog först baslack, sen en rosa färg, sen svart Graffiti (sån som spricker upp) och sist toplack. Det blev lite konstigt men det får duga ;)
Ska sen ikväll på restirang med familjen och våra gamla grannar. Skulle typ vara en Turkisk resturang, hoppas att det är gott xD
Hade geografi prov i förgår, gick väll bra. Men det jag tyckte att var lite annorlunda var att vi var i grupper med ca 3 st i varje grupp! Men det som var bra med det var att ifall tex jag hade glömt nått så var det någon annan i gruppen som kunde det :D det känns också som im jag har shitmycket läxor! Fast så känner väll typ alla xD men jag har typ svenska (till tisdag), matte (till onsdag), hemspråk (finska, till tisdag) och engelska till fredag. Det finns säckert jättemånga som har mer läxor än mig men det känns som att just jag har jättemycket xD Men, men det är bara att göra dom xD Som nu ser blir det lite konstigt där nere men Ipaden har typ fått något fel :S
 
//Shettisen
 
 
///

Kommentarer


Kommentera inlägget här: