photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Friday :D

Kategori: Shettisen

It's friday! Herrgud vad skönt!
Längtar så sjukt mycket till imorgon då min kompis kommer hit :) så då blir det väl shopping på lördag och stallet på söndag xD I'm so happy!!!!!!
hehe men idag i skolan har jag haft sånna där "grundämnen" dvs svenska, matte, engleska mm xD men nu sitter jag och lyssnarnpå spotify och bara chillar, min arm är lite bättre nu och nu gör det bara ont när jag böjer den. Men en sak som jag är sjukt glad över är att inom 5 dagar får jag i Iphone! Pappa beställde typ i förgår så är sjuktglad för det! Då får vi hoppas att jag kan blogga lite oftare från mobilen (min nuvarande pallar tydligen bara det ibland). Men ikväll ska det troligtvis tittas på finalen i Gladitorerna xD
 
//Shettisen <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: