photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Skridskotiime! xD

Kategori: Fullblodet

 
Hej! :)
Sorry, sorry och återigen sorry! Jag känner mig lite (väldigt oaktiv). Känner att jag inte kan skylla på skolan eller något sådant. Tror att jag helt enkelt glömmer bort. Tur bara att jag har fantastiska shettisen som uppdaterar den här bloggen! ♥ Men nu så. Här kommer i alla fall ett inlägg från mig. Idag åkte vi skridskor med skolan. Det kändes i början lite ovant eftersom jag inte på vem vet hur länge, men snart började det flyta på. Fick nya skridskor för ett litet tag sedan så det blev invigning av dem. Dock är de typ storlek 42 och lite för stora. och sedan glömde man förstås att ta med sig tjockare sockor, så jaa. Men de funkade i alla fall. Efter skridskorna hade jag kunnat gått hem direkt och fått lite kortare väg att gå, men nej. Först till fiolen och sedan hämta lillasyrran. Som tur var fick jag och två andra skjuts med en av mina bästa kompisars mormor som alltid är lika snäll. En gång fick vi choklad av henne när vi cyklade förbi hennes bil. xD Just nu sitter jag och lyssnar på One more night-Maroon 5 och irriterar mig på att youtube hackar. o.o
 
Om två dagar, den 26/1, fyller jag år!!!!!! Yeeeey! :D Hoppas på en bra dag. ;)
 
//Fullblodet ♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: