photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Nagellack!

Kategori: Shettisen

Ni minns väll att jag skrev häromdan att jag hade köpt två nya nagellack, nu ska jag se vad dom går för xD Jag tänkte först ta gul, sen glitter och sen tillsist toplack. Håll tummarna för att det blir bra! Jag kommer troligen ta bilder och lägga upp här på bloggen, det dår ni se antingen senare i dag eller imorgon.
Mer idag som jag ska göra, vet inte riktigt. Jag ska kanske träffa en kompis och göra nått, vi får se :D
Skönt att man får ha en vecka till ledigt :D i alla fall jag måste först gå till skolan på onsdag den 9:nde, vet inte riktigt när ni andra börjar. Jag tror att det är lite olika beroende på var man bor. Ha det gott nu!
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: