photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Måndagsmys

Kategori: Fullblodet

Ett supernice paket jag fick av min kompis! (ser ut som en skjorta med slips och blomma i bröstfickan! xD )
 
Presenter! :D ( I dessa var det min kamera, ett kamerafodral och ett minneskort xD)
 
Jaha, efter en underbar helg med presenter, skratt och sena kvällar är man tillbaka i vardagen igen. Har unnat mig lite mys så här i början av veckan. Har satt för första gången på "Take me home" skivan som jag fick i julklapp och njuter just nu av Little things samtidigt som man mumsar på en citronkola som jag snott ur kylskåpet! xD Har haft en bra dag. Dock en liten stökig idrottslektion, men annars, bra. Funderar på att rita lite i photoshop (ännu en födelsedagspresent), om det bli så ser jag till att ni ser resultatet. Sorry för det korta inlägget men ni får njuta av några bilder istället!! ;)
 
// Fullblodet♥♥
 
Me and my new camera! xD
Tårtan! XD Här är den inte riktigt färdig än. Ser lite kaosartad ut, jag vet, men den var MYCKET god. <33
 
PS.Snälla, överös oss med kommentarer, BECUSE WE WANT THEM!!!! <3 .DS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: