photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

HayDay

Kategori: Shettisen

Älskar att apela HayDay! Instalerade det på Ipaden för några dagar sen och spelar ganska mycket xD Jag skriver nu på Ipaden och jag försökte att ladda upp en bild men det gick inte så värst bra xD Men jag ska nog försöka att ladda upp någon kanske i motgon eller så :)
 
Idag har jag väll inte gjort någotspecilet. Jag skrev ju igår att jag skulle ha sovmorgon idag och det hade jag, annars har jag gått i skolan som vanligt och bara chillat när jag kommit hem. Jag väntar nu på att mamma ska komma hem så att vi kan få äta en jättegod rätt som vi kallar baconpasta. I den är det typ pasta, bacon, salt, peppar och någon rotfrukt dom jag inte kommer ihåg vad den heter. Men det är i alla fall jättegott!  Längtar.
 
Jag fick idag också en inbjudan om party hos Fullblodet nästa helg, längtar tills att jag ska få träffa henne då vi inte gör det så ofta längre då jag flyttade i höstas. Förut bodde vi grannar och bodde jättenära varandra. Miss her evry minut! <3
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: