photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Friday <3

Kategori: Shettisen

 
Äntligen fredag! Så himla skönt att veckan är över :D Och denna helg blir extra rolig eftersom att Fullblodet, med familj, kommer hit. På lördag kväll kommer dom hit och äter middag och sen sover Fullblodet över och sen på söndag drar vi till stallet :) Niiice xD Men nu ska jag njuta av kvällen med familjen. Jag har sportlov nu och är grymt glad :D Jag och min brorsa flyger på måndag till farmor och farfar och stannar där ända till fredag. Kommer nog tyvärr inte kunna blogga men det får bpde ni och jag stå ut med xD Men på onsdagen ska jag och min faster pka och rida islandshästar :D Först en halvtimme flr att borsta, sadla m.m, sen en och en halvtimmes ridning och sen blir det säkert en liten stund efteråt för att sadla av m.m :D med andra ord så är det lång tid med hästar xD
 
Bilden överst har jag tidigare lagt upp men ipdaen värkar inte palla att ladda upp en bild. Aja, de utlovade bildbomben kommer senare idag eller imorgonen :D
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: