photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Efter en prao.

Kategori: Fullblodet

Hejsanhopp! :D
Har haft två slitsamma dagar. Praoat hos pappa. Har mest fått sitta och sorterat määäääängder av papper.Igår var det alltså alla hjärtans dag! <3 Hoppas ni hade en bra dag!  Har ridigt både idag och igår, dock i olika stall. Igår tog jag min grannes plats i en ridgrupp eftersom hon hade ont i axeln, bara för att prova på hur det var att rida där. Idag red jag på det "vanliga" stället. Vi hoppade, tror det gick bra men mina armar värkte... xD Min ridlärare sa även att de skulle och titta på en häst på söndag, man kan alltid hoppas på att det blir köp. Känner mig ganska slut och sitter och relaxar med Stay-Rihann ft. Mikky Ekko i hörlurarna, en bra relax-låt. Funkar säkert som deppmusik också. xD Imorgon blir det middag hos Shettisen. innan vi åker kommer mamma och pappa försöka tvinga ut mig och syrran i slalombacken. Tänker totalvägra! ;D
 
//Fullblodet ♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: