photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Dammsuga

Kategori: Shettisen

Ush, måste nog dammsuga nu... Äh, gör det lite senare xD
Jag kommer nog tyvärr inte kunna vara så aktiv under helgen då min kusin och min mormor kommer och hälsar på. Vill då vara med dom så mycket som möjligt då dom bor i Finland och vi då inte träffas så ofta :( Men får då njuta så mycket som möjligt när det varar.
Just nu tittar jag på Simpsons och bara chillar. Undrar vad katterna gör, lite väll tyst tycker jag... I alla fall om man gemför med när dom jagar varandra xD Men dom ligger säkert och sover.
Men nu borde jag verkligen dammsuga, men skutter på det lite till xD
Skulle egentligen vilja åka till stallet idag, men skulle då typ bara hinna komma ditt innan jag skulle behöva åka igen, då jag har pianolektion idag. Imorgon så kommer ju kusinen och mormor så då blir det inte heller av. Men oå söndag kanske jag och min kusin åker tillsammans till stallet :D
 
//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: