photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Stallet

Kategori: Shettisen

Var i stallet idag igen :-) gosade och borstade med älsklingen, smörjde oxå lite sadlar och träns xD
I skolan hade jag svenska, matte, So och idrott. Hade egentligen igen lust att gå till skolan idag. Skulle helst velat ligga i sängen hela dan. Men tyvärr så måste man gå i skolan, göra läxorna mm. Men har inte ett dugg lust med det! Jag vill ha sommar, sommarlov, sol, ridläger och SOMMAR!!! Jag tror faktiskt att jag inte något år har längtat då mycket till sommaren som jag gör nu. Men det beror nog på det ostadiga aprilvädret och snön som fortfarande ligger kvar på sina ställen. Men eftersom att jag inte så mycket på sommaren som nu så kommer jag nog oxå njuta mer av sommaren xD men efter sommaren ska jag oxå byta skola då min nuvarande skola inte har högre klasser än den jag går i nu. Men jag känner i alla fall några andra som ska gå på samma skola som ska få i samma årskurs som mig :-) men jag skulle helst gå i min gamla klass, i samma skola som Fullblodet. Men, men, nu är saken som sen är och det är inte så mycket att göra åt det. Det är bara att le och göra det bästa av situationen

Head up, Stay strong, Fake a smile and Move on

Det är så man får tänka, man kan inte alla stunder få det man vill med livet. Jag tycker absolut att man ska få göra vad man vill med sitt liv, man lever ju liksom bara en gång så man får verkligen leva när man liksom har chansen.

You Only Live Ones

Så man ska helt klart få höra vad man vill med livet tycker jag men i vissa situationer kan man som sagt inte få som man vill.

//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: