photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Head up, Stay strong, Fake a smile and Move on

Kategori: Shettisen

Var nyss ute och sprang. Skönt att bara komma bort en stund, från alla prov, läxor och allt ansvar. Från förra fredagen till fredag har jag 4 prov, No, engelska, matte och ett till No.
Men det som är så himla skönt är att nu är det bara 50 dagar och 29 skoldagar kvar :-) det är så himla skönt att det snart är SOMMARLOV!!!! Gud vad jag längtar!

Idag hade jag musik, svenska, matte, engelska och slöjd. Hade även också finska.

Tänkte tidigare idag på det där YOLO. Tycker att det är liksom fint på det sättet men om man tänker så att "jag lever ju bara en gång, så varför liksom gå i skolan?" Men då är det bara att tänka, om jag inte går i skolan, får jag kanske inget jobb och sen fortsätter det vara i en ond cirkel. Så jag brukar tänka "Head up, Stay strong, Fake a smile and Move on"

//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: