photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Chilldag

Kategori: Shettisen

Har världens chilldag xD gör typ inget, bara slappa xD men ja längtar något grymt till imorgon eftersm att mott simkort troligvis kommer då :D då kan man ju just undra vad jag kommer att göra resten av lovet xD Men kommer inte ihåg om jag redan har skrivigt det men ska på söndag denhär veckan tävla också ;) hoppning, inte så jättehögt me ändå. Har egentligen ibte tävlat på "riktigt" förut. Vet inte heller vilken häst jag ska rida än, men det får jag veta på onsdag :) man fick önska hästar, jag valde Porthos, Aramis, Bob och Tiffy <3 även fast det är Porthossom är min sköthäst så hoppas jag nog ändå att jag får Bob. Men jag är egentligen glad så länge hag får rida någon häst över huvudtaget xD
 
//Shettisen
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: