photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Tips

Kategori: Shettisen

Sorry för min oaktivitet men har helt enklet inte hunnit :( Sa ju att jag skulle lacka naglarna i lördags och jag skulle göra det tills jag såg att när jag tog bort det gammla(gula) lacket. Och bara för att jag inte riktigt har årkat ha på baslack så fick jag betala priset nu, jo för min nagel har blivigt lite gul! :( Så ett tips, skippa inta baslacket!
Men nu har jag ett prickigt lack (skulle vilja ladda upp en bild men det är nu för mörkt att fota :( )Först hade jag baslack (xD), sen två lager av vitt (så att det ska bli heltäckande), sen gjorde jag prickar i turkost och lila med en smal pensel och sist men inte minst så hade jag toplack.  Är ganska nöjd med resultatet trots att prickarna på höger hand blev lite failade xD
 
Men nyss gick två kompisar, som har varit här, hem. Vi chillade mest. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så, vi ses :D
 
Gammal bild, troligtvis tagen av Fullblodet <3
Oj, oj, oj! Gaaaammal bild! Tagen av mamma, pappa, brorsan eller mig xD
Känner att det bara blir gammla bilder xD Men den här bilden är tagen av pappa :D
 
Men nu får det nog räcka med bilder
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: