photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Helgen

Kategori: Shettisen

Sorry för min dåliga bloggning :-( Men jag skulle göra ett inlägg om vad jag har köpt, men glömde, och så har jag tänkt typ att "jag skriver efter skolan", men glömt. Men det är ju bara mitt fel och ska inte sitta här och skylla på någon annan. Men här skriver jag lite som inlägg i inlägget xD

Fredag:Var på stan med Fullblodet <3 Shoppa för drygt 350 kr, var lite pank men fick lite pengar av mamma så jag fick ihop lite pengar i alla fall xD
Bilderna kommer sen längst ner i inlägget(vet inte hur man får dom mitt i) men skriver här uppe xD

Grått linne-H&M 30kr(rea)
Silvrigt Diamanthalsband-Ur&Penn 20kr(rea)
Mint färgat linne-H&M 30kr(rea)
Guldigt ugglehalsband-Ur&Penn 20kr(rea)
Grått linne med dödskalle-Cubus 129kr

Lördag:På dagen hade vi Lite som ett "spa" vi fixade ansiktsmask mm och efteråt var kinderna lena som bebisrumpor xD sen på kvällen var vi på middag hos Fullblodets grannar. Vi(Fullblodet och jag) gick sen hem till henne och sov där ensamma.

Lördag/Söndag: vet inte vad klockan vad men på kvällen börja vi kolla på Harry Potter och Dödsrelikerna part 2, till klockan var ca 2. Då sov vi på soffan till ca 6 på morgonen och då satte vi på en ny film xD Haticko denna gång. Vi storgrina xD Sen titta vi på Rosa panterna 2 samtidigt som vi käka frukost xD Sen under dagen så koka Fullblodet shitmycket pasta till lunch, vi träffa några kompisar och sen åkte jag hem. På kvällen var jag sen ute och sorang med mamma.

Måndag(idag): det var en vanlig jobbig skoldag xD Som alla måndagar känns xD Sen bar det av till stallet(efter att ha gjort läxan), kom nu hem för en stund sen och ska snart äta <3

//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: