photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

I think it's finally is summer

Kategori: Shettisen

Det känns äntligen som att sommaren står runt hörnet :-) Med 18 grader i skuggan xD Så när jag kom hem från skolan så bytte jag om till shorts och linne och satte mig på terrassen med en bulle och solbrillor xD Fick nog lite färg på mina vinterbleka ben xD Fast mitt face har varit ganska rött sen i söndags när jag var ute imprensip hela dagen. Så jag tog lite solkräm i ansiktet för att det inte skulle bli värre, och det var det nog bra att jag gjorde xD
Det tycker jag är lite jobbigt när solen precis har börjat bli stark. Man måste ju vänja sig vid den lite i taget, och så brukar jag få lätt att bli bränd just i början av sommaren :-( men sen kan jag nästan vara ute hur länge som helst utan att bli bränd xD

Idag i skolan hade jag svenska, So, No, matte och idrott. Helt okej om du frågar mig xD

Sitter nu och tittar på tv, inte nått speciellt, zappar mest runt xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: