photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Valborg

Kategori: Shettisen

Ja, då var det Valborg igen då :-) bor i Uppsala så jag är ledig idag ;-) sjukt skönt! Det är typ bara 27 skoldagar kvar och typ 43 dagar :-D vi är lediga ganska många dagar xD
Och eftersom att det är 43 dagar till sommarlovet är det 45 dagar till ridlägret :-D det ska bli så himla skönt och kul att vara vid och i ett stall 24/7 i en hel vecka :-D det hade självklart varit roligare om det var längre än en vecka men man får vara glad för dom dagarna man får xD ska även vara i stallet nästan hela dagen imorrn :-) skulle egentligen åka dit idag oxå men bestämde mig för att stanna hemma då jag "bara" hade kunnat vara där i typ 2 timmar. Vi ska till våra kompisar i Täby, men vi måste åka halv 3 för att vi ska först till Hallsta och hämta pappa(han jobbar där), och sen åka till Täby :-P inte särskilt kul men anyway xD skulle vara kul om jag han träffa Fullblodet men det gör jag nog inte :-( men vi ses nästa helg :-) då kommer hon hit :-D

Ska kanske även ta mig ut och fots idag, då blir det väl mest blommor, det är ju liksom vår xD men ifall katterna är ute så fotat jag nog dom oxå. Dom var ute när jag fotade gör om dan så då fick jag ett par fina bilder på dom :-) jag har kommit på att det blir bättre att fota dom när dom är ute, det ser mer naturligt ut än om dom typ ligger och sover i en fåtölj här inne xD
Jag tror att ni får se bilderna snart, dom är i datorn så jag kan inte visa dom nu när jag bloggar från mobilen, men nästa gång jag bloggar från datorn får ni se dom :-)

//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: