photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Tjao

Kategori: Shettisen

Tjenare bloggen! Sitter nu och lyssnar på 1D och bara chillar :-) Har nästan inga läxor, ska bara läsa ett kapitel i en bok tills på tisdag xD För brukar ha engelskaläxa men vi ska ha kulturdag på fredag så då slipper vi det, fast det har varit så jättelänge, att det är nått så vi inte har någon engelskaläxa xD Sen brukar jag ha matteläxa men det har vi av nån anledning inte. Fast det stör mig inte direkt xD Jag skrev nyss att vi har kulturdag på fredag. För er som inte vet så är det typ att man får uppträda(jag ska inte), och så säljer man olika saker mm. Min klass ska tex sälja hamburgare och läsk :-) Jag har lite svårt för att jag har inte varit med på någon sånn tidigare xD Men får väl skriva på fredag eller lördag mer spesifikt var det hela handlade om xD Var idag på förmiddagen oxå och hälsa på min nya skola(dom bjöd in alla nya elever) och så blev man runtvisad lite på skolan och så. Men när vi kom in i musiksalen höll jag på att svimma, vi stog ganska trångt och så fanns deet nästan ingen syre där inne O.o Men det gick bra. Jag har svimmat två gånger tidigare så jag vet hur det känns. En gång i badrummet när mamma skulle stoppa i mina örhängen när jag för första gången hade sovit utan dom. Och andra gången var på tunnelbanan i höstas, jag och mamma skulle åka tunnelbanan till Globen för att sen träffa Fullblodet och hennes mamma för att titta på Stockholm horse show, då stod vi jätte, jätte tätt(man behövde inte änns hålla i sig) och det fanns nästan ingen syre. Så då satt jag på tunnelbanevangen(eller vad man nu säger) i smutsen xD //Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: