photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Påsklov

Kategori: Shettisen

Gud! Ni skulle bara veta hur skönt jag tycker det är att ha påsklov! XD Under oåsken ska jag bara vara hemma med familjen, sova xD och så ska jag tävla lite i hoppning <3 Hoppas att det går bra :D
Idag i skolan hade jag idrott (=kul! För att vi håller på med friidrott nu :D), NO, engelska, bild och svenska. Kanske inte är så kul att veta men skriver det ändå xD men nu så typ chillar jag och drömmer mig fram till sommaren ;) längtar så himmla mycket! Ska på ridläger, till Finland, sola, bada och ja, liksom saker man brukar göra på sommaren xD
Lista på saker 10 saker varför jah längtar till sommaren:
*RIDLÄGER!!!!!!
*Sol
*Bad
*Ingen skola
*Ska till Finland
*Värmen (är ju lite samma som sol men skriver de ändå)
*Man kan gå runt i shorts
*Åker troligtvis till Hallsta
*Ingen snö
*Kan börja använda en tröja som jag och en kompis har likadan fast vi har lovat att inte börja använda den förenns det ör sommar xD
Skulle troligvis kunna hålla på hela dagen men det får räcka såhär för denhär gången <3
 
//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: