photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Kan katter prata eller typ sjunga?

Kategori: Shettisen

Alltså det har jag funderat på, för mina katter typ "pratat" ibland. Eller dom typ låter, alltså inte jamar, eller det ör svårt att skriva med ord xD men om dom sitter inne och ser en fågel, om dom är inne och vill ut, om dom är ute och vill in och om dom vill att den andra ska komma xD men liksom pratar dom då eller? Och ibland kan det också låta som om dom sjunger xD men jag får väll fråga nån av dom xD
 
Men aja, just nu sitter jag i soffan och tittar på Top model, den amerikanska upplagan. Jag måste egentligen också göra läxorna men jag gör det sen xD Föresten så kommer min Iphone morgon!!!!!!!!! :D :D :D
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: