photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Underbara kamera, var är du?!

Kategori: Shettisen

Tjenare! Jag red igår, underbart söta Bob <3 Det ända som jag tycker är dåligt med honom är att han är så j*vla sur när man ska borsta, sadla och tränsa. Men det gör inget eftersim att han är söt sim socker <3 Han är liksom grå och aen är han brun på mulen :D Han må vara söt men inte bättre än Porthos <3 Men en sak som är lite roligt med honom är att han egentligen heter Strawberry bob(det finna ju ett syltflretag som heter Bob), och han passar också jättebra i rött xD
 
Men när vi åkte hem från stallet så blev jag nästan galen. Jo, för när vi satt i bilen så var himlen sådär vackert rosa och det var så fint mot husen. Men jag hade tyvärr ingen kamera, eller jo mobilen, men med den kan man inte somma :( så jag fick nöja mig med att komma ihpg bilden i huvudet.
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: