photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Över eller under?

Kategori: Shettisen

Alltså jag har en fråga, jag kommer säkert få olika svar men det kan ju vara kul att få höra vad alla tycker. Jo om man laddar upp en bild på sin blogg, om man då ska skriva en komentar till bilden (alltså i inlägget), ska man då skriva den över eller under bilden? För jag brukar oftast skriva den under men jag har sett andra som skriver över. Så vad tycker du? Kommentera gärna och skriv ditt svar :D Idag ska jag bara chilla, njuta av helgen och kanske pasa p att titta på en film som kag fick i julklapp, men vi får se :) Tänkte avsluta inlägget med en bild, men eftersom att Ipaden inte värkar palla det så får vi dkippa det denhär gåmgen <3
 
//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: