photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Bildbomb

Kategori: Shettisen

Så var det äntligen sportlov, en vecka av ledighet xD Förra året hade jag vecka 9 (nästa veck) men iumed flytten så blir det en vecka tidigare alltså vecka 8.
Ska väll packa idag, flyget kommer fram till Finland ca 00.40 finsk tid så alltså 11.40 i Sverige. Inte så nice, men jag kan stå ut med eftersom att jag får träffa min farmor, farfar och faster :D Och Sanni såklart xD Sanni är farmor och farfars hund :)
Men just nu lyssnar jag på Spotify och chillar. Jag är lite trött nu eftersom att katterna jagade varandra typ hela natten och det var då lite svårt att sova igår kväll xD Aja, men ska försöka att inte vara så grinig :D
Men nu kommer den utlovade bildbomben.
 
På denna bild ville sötisen ha Djungelvrål xD Men istället fick han gräs :D
Suddigt :(
Hehe, FAIL
Den här bilden tog Fullblodet i sommras på ridlägret, jag satt på hästryggen och väntade på att rida iväg till hagen.
Suddigt, men det är i alla fall stakars Witchi från i sommras :( Hon blev sparkad av en annan häst och bröt då benet. Hon kunde då inte vara med på ridlägret :(
Den här bilden tog min pappa i sommras när vi var på Sea World i Usa
Denna bild tog också pappa :D Suddig, men den blev så när man blev tvungen att somma så mycket xD
Nettan på ridlägret xD Nu är inte hindret så högt om man tänker på hur högt hon kan hoppa, när hon var yngre har hon hoppat över staketet som syns längs bildens vänstra långsida och det är ganska högt! Men det som är lite synd är att ifall hon har hoppat kanske 3 dm över ett ganska högt hinder och man sen höjer det med kanske 2,5 dm tror hon att hon inte kan klara det och stannar :( Men hon har värkligen en enorm hopptalang <3
Älskar! ♥
 
Det får nu räcka för denhär gången :D Alla bilder som det inte står något annat om så har jag tagit och det jag har skrivigt till bilden står UNDER bilden xD Jag tycker att det är viktigt att skriva om det inte är en själv som har tagit bilden. För då ifall det tex är Fullblodet som har tigit bilden men jag inte har skrivigt det, då blir det ju fel fotograf som får höra att den är duktig. Så tänk på det.
Det kommer troligtvis en till bildbomb idag, fast från mobilen :D
 
//Shettisen ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: