photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Allstå, blir man galen eller blir man?

Kategori: Shettisen

Ledsen för dom lite strange inläggen från tidigare idag, men skulle försöka blogga i skolan på rasten via mobilen, men tydligen så tvärvägrade den det så precis när jag skulle börja skriva så stod det "Publicerar inlägg" och jag blev ju lite galen då men tänkte att det inte var någon id'e att försöka igen, för då hade det troligtvis bara blivigt önnu fler konstiga inlägg xD
 
Men just nu så sitter jag i soffan och tittar på tv. Funderade lite om jag skulle ta mig ut till stallet idag också men skippade det, så jag satsade på att bara chilla istället xD Försökte mysa lite med katterna, funkade ett tag sen gick dom och sova istället xD Men i morse så var det mycket mysigt, Stumpan kom in i mitt rum ca en kvart innan mitt alarm skulle ringa (jag var vaken). Då jamade hon och hoppade upp sängen. Ifall du var i mitt läge så kan jag lova att du inte skulle kunna köra ner henne. Så jag gosade med henne xD Men det är bättre med en kvart innana man ska hå upp istället för typ 05.20  morgom xD Den tiden har hon kommit några gånger, men eftersom att hon är en ganska försiktig katt så är det inte så ofta hon kommer och "säger": jag vill gosa. Så då tar man vara på när dom tillfällena kommer xD Men nu ligger hon söt ihoprullad på sängen.
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: