photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

10000000

Kategori: Tillsammans

Om jag fick/van 10000000 (tiomiljoner) kr skulle jag:
 *Köpa minst en häst/ponny. Varför:För att hästar är det bästa djuret på denna planet.
*Köpa en Iphone (5). Varför:Liksom bara för att jag vill ha en xD
*Köpa en systsenkamera. Varför:För att nu har jag en Olympus VG-160 och jag vill utveckla mina fotokynslaper, vilket jag tror att jag kan göra om jag har en lite bättre kamera.
*Köpa en laptop (Macbook air). Varför:För att jag inte har en egen dator och skulle vilja ha en.
*Köpa minst en hund. Varför:För efter häst är hund det bästa djuret jag vet.
*Skänka pengar till tex Unicef. Varför:För att många människor har det inte så bra ochbpm man skänker pengar till någon organision som hjälper dom så kan ju dom få ett bättre liv.
*Åka på en resa (vet inte riktigt vart). Varför:För jag älskar att resa och upptäcka nya helt underbara platser.
*Spara pengar tills jag blir vuxen. Varför:För jag tycker att det är bra att spara pengar så att man har ifall man tex ska köpa hus.
Det kanske skulle va så att jag köper/skänker något annat men som jag inte kan komma på just nu.
Men om man tänker efter dåbär chansen ganska minimal att just jag, av alla som köper tex Triss lotter, skulle vinna typ tiotusen. Men man får väll hoppas xD
Föresten, det jag skrev om att skänka pengar. Tänk på det lite då och då, att alla har faktiskt inte mat på bordet alla dagar :(
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: