photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Springtur

Kategori: Shettisen

Var nyss ute på en springtur, tycker att det är skönt att bara komma bort en stund och springa lite :-) men tänkte säga också att jag först träffade två hästar, sen en katt som hade skadat bakbenet :-( sen ännu en katt och till sist en till katt xD den sista katten var ingen mindre än min egen Dumle ;-)

Visar bilder på alla <3 förutom en av hästarna som stog för långt bort för att fota, en av katterna ville inte bli fotad utan bara gosa och Dumle tog jag ingen bild på så ni får se en gammal bild istället.
Det kanske låter som att jag bara fotade och inte sprang men jag kan säga att jag sprang mycket också :-)

//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: