photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Skypat

Kategori: Shettisen

Tjenare bloggen! Skypade nyss med Fullblodet och vi bestämde att vi nog borde ses snart :) frågan är bara när xD Men idag har jag varit i stallet(som alla söndagar) och inte så mycket mer xD Porthos var VÄLDIGT lerig när han kom in från hagen idag, så först tog det sin tid att få bort all lera(och allt hade inte hunnit tårkat) och sen skulle jag även borsta bort allt damm som blev av leran! Varför kan han inte bara ha täcke?!
 
Har även nu en enorm shopping lust. Det är massor med saker jag skulle vilja ha innan sommaren. Som jeansshort, en tröja, skor och minst hundra saker till xD men jag har försökt att skära ner på sakerna och kommit fram till de 9 sakerna jag helst vill ha(från början var det 10 men köpte en sak igår).
 
Bikini(räknar som en sak) Cubus- 129+149=278kr
 
Bruna chaps Hööks-189kr
 
Jumpsuit Stadium-249kr
 
Parfym Åhléns-445 kr
 
Klänning Cubus-149kr
 
Shorts H&M-199kr
 
Sko Skopunkten-99kr
 
(stalls) väst Hööks-399kr
 
Tröja H&M 99kr
 
Kommer absolut inte ha råd med allt men några av sakerna vill jag i alla fall ha på mig i sommar xD
 
//Shettisen ♥♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: