photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Regn :-(

Kategori: Shettisen

Ush, det regnar ute! Fast om man ska se det positiva det så värkar det vara fbrässens för att snöa :-) så det är inte så hemskt att det regnar i alla fall xD men på tal om snö så för ett tag sen kom jag och en kompis på att det borde vara så att det började snöa några dagar före julafton, och att det då är några decimeter snö. Sen är det snö över jul och nyår och sen smälter allt bort dagen efter nyår xD och när det inte är snö så är det varmt och sommarväder ;-) fast för dom som vill skida på vintern kanske inte vill ha det så men det vill jag xD men visst tycker jag att det är kul att åka skidor både på längden och utför men om man vill skida så får man väll åka utomlands xD men det lär ju knappas bli så som jag och min kompis önskar men jag skulle nog vilja åka utomlands över jul och nyår snart xD det skulle ju även vara härligt att åka till typ Thailand över vinterhalvåret och sen komma tillbaka till Sverige till sommaren :-)
men, men det ända man kan göra nu är väll att vänta på sommaren xD kom också på att det idag är 60 dagar kvar till min skolavslutning :-) härligt värre xD
 
//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: