photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Jag ser det snöar...

Kategori: Fullblodet

Tjao :)
 
Snöar ute...inte kul. Förrädiskt detta aprilväder.Har sovit över hos en kompis...KUL! Hade en trevlig kväll/natt med några få irritationsmoment, t.ex. enträgna klasskompisar som vill Skypa... Såg även på LOL, nice film. Tänkte titta på den en andra gång på morgonen, men vi pausade för att göra annat och sedan kom mamma och pappa så hann inte se klart. :(
 
Igår fick jag ett linne som jag beställt. Har tyvär ingen bild ännu, men det kommer snart. Istället tänkte jag visa mina nya solglasögon! ;) Tänkte lägga upp en bild igår men kameran hade slut på batteri så laddade den under natten.
 
Solglasögon från Granite eyewere 199 kr
 
Har en bild på där jag har dem på. Lägger inte ut den nu men kanske kommer. Under en tur på fjället fotade jag även en närgången lavskrika (tror jag att det var). ↓↓
 
 
 
//Fullblodet ♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: