photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Hardcore training yo

Kategori: Fullblodet

Tjenare
Otroligt ledsen att jag inte skrivit. Tänkte skrive i måndags, glömde bort. Bestämde mig för att skriva på tisdagen istället, glömde bort. Så har det fortsatt resten av veckan mem nu så! xD
 
Både i måndags och i tisdags stack jag ut och sprang runt i kvarteret. Stolt med mig själv eftersom jag mycket hellre sitter framför datorn och brukar låta det endast stanna som en tanke. Sparkade dock ut mig själv och syrran och jag njöt av det så mycket att jag stack ut igen dagen därpå i duggregnet.
 
Är en aning överlycklig eftersom våren äntligen har börjat visa sig på riktigt. Gick ut och fotade typ krokus, blåsippor och snödroppar igår.
 
Red idag. Red Casper. Vädret var dock lite tråkigt. Lite duggregn och gråmulet. Var hur som helst roligt.
Vad har man annars gjort i veckan? Klassfest, sovit över i skolan, suttit klistrad framför datorn och wattpad (älskar den sidan o.o), jaa, haft en bra vecka. Idag fyllde morfar år och imorgon blir det att fira honom. :)
 
//Fullblodet♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: