photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Fotboll :S

Kategori: Shettisen

Tjenare bloggläsare!
Idag i skolan har jag haft idrott, svenska, matte, engelska, geografi och No xD på idrotten hade vi fotboll :-( ingen sport för bollrädda mig xD men jag kan i alla fall säga att jag var mer aktiv i spelet än vad jag brukar vara(så jag passade och "bröt" anfall några gånger) vilket är stor skillnad från det jag brukar göra när det är fotboll xD
Hade också pianolektion idag.
Mamma är nu på båten pålägg till Finland(ska på en släktings 80 års kalas) och pappa är i Stockholm, så jag och brorsan fick fixa middag själva. Vi gick till Ica och tog sånn där plock sak(det finns lite allt möjligt att välja på) xD

//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: