photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Berättelsen om Pi

Kategori: Shettisen

Var på bio idag, Berättelsen om Pi. Helt underbar! :D För er som inte redan sett den så rekomenderar jag den starkt. på bussen hem från bion höll jag alvarligt på att somna, trots att bussresan bara var ca 10 minuter så hade det varit skönt att sova lite, men höll mig dock vaken xD Jag köpte också 2 nagellack idag, ett glittrigt och ett överlack. Annars har jag väll inte gjort så mycket, förutom att ha ont. När jag vaknade i morse så hade jag hemskt ont i axlarna och benen. Tror att det var för att jag drömde att jag sprang mycket och att jag då spände mig när jag sov. Men det kan ju också vara något annat.
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: