photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Prov

Kategori: Shettisen

Sorry för dålig uppdatering :-( men jag har helt enkelt inte hunnit. Men ska bättra mig!
Ska ha No-prov imorrn, om hjärnan, nervsystemet, droger och alkohol :-S har pluggat nu på kvällen och igår.
Idag så hade jag idrott, svenska, matte, geografi och No. Hängde också med två kompisar efter skolan xD och idag har jag faktiskt ätit min första "sommarglass" för i år :-D Magnum strawberry white :-) godaste magnumen som finns om du frågar mig xD
Har också en timmes sovmorgon imorrn ;-) Gud så skönt!!!! Det är också bara 55 dagar kvar tills sommarlovet och 57 dagar till ridlägret :-) allt är superhärligt nu tycker jag, förutom att jag ska ha typ 4 prov på en vecka :-S men annars är allt bra :-D

//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: