photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Snowy day! ;)

Kategori: Fullblodet

Hejsan på er! ;D
Idag har det snöat en hel del. Mycket snö in i de nya skorna och riktigt blöta byxor! xD Hade musik med vår nya musiklärare idag. Hon har typ bott 20 år på Island (tror att hon från börja bara var där på uppdrag i ca 1 månad men det blev sedan så att hon stannade... o.o) Hon varnade för att hon ibland hux flux kunde börja prata isländska istället. Hon blev dock arg på min klasskompis som avbröt hela tiden. Efter att hon skrikit till blev det knäpptyst och sedan fick alla värsta skrattattacken men så klart försöka mn dölja det, vilket inte fungerade så värst bra. Vi sjöng iallafall en låt från "fem myror är fler än fyra elefanter" (Läraren sa att den var därifrån iallafall) som typ gick om och o igen: 1 o 2 o 3 o 4 o 1 o 2 o.s.v. (en gång sjöng läraren faktiskt tre på isländska i stället för på svenska...). Vi hade ett gått skratt om den lektionen efteråt! xD
 
Igår drog jag ut en tand. Det var en mjölktand som igentligen skulle ha dragits ut i februari 2012, men vi glömde ringa tandläkaren. Nu är den iallafall ute och det känns lite tomt i munnen. Var lite orolig innan eftersom jag hörts att ta sprutan med "bedövning" ( Eller vad det nu heter) gör ont, men icke. Först fick man ju typ en salva på, så det kändes ingenting. Men det i sprutan smakade förfärligt så var glad att jag fick sjölja efteråt. Sedan tog han (tandläkaren) bara en tång, så knakade det till (då blev jag lite orolig och undrade om han hade knäck någon tand eller något) och sedan var den ute. Gick då tillbaka till skolan men fick inte äta på två timmar, otur eftersom min hemkunskapsgrupp precis hade bakat bullar. 
 
Nu tror jag inte att jag har något mer "intressant" att dela med mig! See ya! ♥♥
 
//Fullblodet♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: