photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Skola

Kategori: Shettisen

Ja, nu var andra skoldagen på vårterminen förbi. Både kul och hemskt xD Hade idrott första timmen, stukade typ foten, eller inte riktigt men har haft ont i den sen dess :S
Jag skulle ha skrivigt någonting igår men han inte, chillade först när jag kom hem från skolan, på vanliga onsdagar skulle jag ha ridigt men det skulle inte börja förenns nästa vecka (trodde jag ja xD). Sen ringde min ridkompis och frågade om jag skulle på ridningen! Så jag byter snabbt om och blir  sen skussade mamma mig till stallet (jag han). Sen efter ridningen så var jag så trött att jag knappt årkade göra någonting.
Men på ridningen igår så fick jag rida en underbar liten ponny (eller han är inte så liten, maxgränsen till ponny). Han heter Clover och är en söt fux, vet inte vilken ras, bara att han kommer från Irland :)
 
//Shettisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: