photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Piano

Kategori: Shettisen

 
Ska strax gå på pianolektion men tänkte att jag nog skulle hinna skriva något här xD
 
Idag har det varit lite kalabalik i klassen. Vår lärare var sjuk och vi hade vikarie, då blir det ju lite hur-som-helst (i alla fall i min klass xD).
I morgon får jag soooovmorgon :) Då vi ska till en annan skola och få ha NO lektion där och då ska vi typ gå 9.15 så då får vi komma till skolan 9.10 (orginarie tid är 8.15), vilket är väldigt sjönt! :D
 
Jag har fått både en ny träslöjds lärare och ridlärare. Hade min första träslöjds lektion honom i tisdags och enligt mig är han helt okej. Min ridlärare red jag för andra gången igår och jag tycker att hon är jättebra :D
 
//Shettisen <3

Kommentarer

  • Elin säger:

    Haha, minns den gången du tog bilden! xD

    Svar: Ja, det var tider det...
    photophantoms.blogg.se

    2013-01-23 | 20:21:37
    Bloggadress: http://lakrits.blogg.se

Kommentera inlägget här: