photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Miss u <3

Kategori: Shettisen

Jag var ute och fotograferade idag, eller egentligen fotade jag inne också men aja xD Jag har dock inte hunnit ladda upp dom på datorn än så ni får nog se dom i morgon eller senare idag :D
Jag bara ÄLSKAR vädrer ute just nu! Snö, sol och ganska kallt! Fast jag tycker mer om sommaren än vintern men vi kan säga att det här är det bästa vintervädret enligt mig xD Annars ska jag väll inte göra så mycket idag, chilla helt enklet.
 
Jag messade lite med Fullblodet tidigare i dag och jag saknar henne hela tiden. Vi träffas ju då och då men det är ju inte som förut när man nästan träffades varje dag! Men jag ska i alla fall nästa helg till henne :) men det räker inte riktigt att bara träffa henne någon helg då och då. Det känns som att det är ett stort hål i mig utan henne :'( MISS U EVRY DAY!!!!
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: