photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Hej igen! xD

Kategori: Fullblodet

Är verkligen ledsen att jag inte har skrivit och hoppas ni har blivit underhållna av shettisen isället! ;) Ska försöka se till att vara lite mer aktiv. Så har skolan alltså börjat. Kul att träffa alla kompisar och lärare! ;) Sista lektionen idag  var rolig men en aning irriterande. Vi hade bild och vi ska göra bildspel med fakta om kända konstnärer. Jag jobbar i grupp med två andra tjejer, men idag så var vi bara två, eftersom den tredje var någon annan stans.. När vi skulle logga in på datorn ville inte det fungera och min kompis fick springa iväg till en annan fröken för att hon skulle fixa det. Jaa, och jag lämnades i klassrummet, men blev långt ifrån sysslolös. Fick springa runt och hjälpa alla, b.la. min fröken, två gånger med samma sak (Hon är inte så tekniskt lagd! xD). Sedan när min kompis kom tillbaka skulle vi börja stänga ner. hehe :) Idag fick vi faktiskt en ny klasskompis. Dock vet jag inte mycket mer än vad hon heter och var hon bott innan,har hållt mig undan. ;D Själv har man träningsvärk i lår, mage, rumpa och rygg. Det var en hård friidrottsträning i måndags efter ett chillt lov.  Nu blir det väl att titta på sista avsnittet av Merlin. Jag och min lillasyster fick säsong 3 på dvd i julklapp och har efter detta avsnitt har vi tittat på alla fyra skivor (13 avsnitt). Om du inte har sett den så rekomenderar jag den skarpt!! xD Kom faktiskt idag på att det finns fem säsonger,  har tidigare trott att det bara var fyra! :D
 
//Fullblodet ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: