photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Winterpics

Kategori: Fullblodet

 
 
Idag blev man medtvingad ut på skridskotur. Hade ingen som helst lust att hänga med, men så kom mamma på den geniala idén att jag skulle ta med mig kameran. Så, medans resten av familjen åkte skridskor sprang jag runt och fotade i nästan en timme innan jag gick och satte mig i bilen och spelade på mobilen. Jag kände mig lite fånig om det var någon som gick föbi. Jag menar, hur normalt är det att stå i en konstig ställning, tryckt mot marken och fota en kotte...? Det kan ju verka lite onödigt att fota en kotte, men jag älskar verkligen resultatet och tycker att det blev en väldigt vacker bild.Och det är väl det det går ut på när man fotar, att bli nöjde med resultatet, även fast fotot endast föreställer en kotte? xD
Hursomhelst, när vi kom laddade jag genast upp bilderna så de är heeeelt färska! :D
 
Av en händelse hittade jag en låt (Change your life) av Little Mix på youtube. Jag lyssnade på en låt och så kom den som förslag där å sidan, ah, ni vet. Blev helt hänförd. Jag har hört talas om dem, men det var första gången jag hörde någon av deras låtar. Förälskade mig i Perrie Edwards röst, tycker den är otroligt mäktig (Självklart är alla fantastiskt duktiga :D ). Nu sitter jag och pressar låten. xD
 
Jag hade tänkt publicera inlägget tidigare men jag, mamma och min lillasyster tittade på Harry Potter och dödsrelikerna part 2 så hann inte! ;)
(Sorry för ett rörigt inlägg...)
 
//Fullblodet♥♥

Kommentarer

  • Shettisen säger:

    Nice bilder!

    2013-02-05 | 13:44:14

Kommentera inlägget här: