photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Mjau

Kategori: Shettisen

Hehe, jag och två kompisar var katter idag i skolan, eller vi hade målat nos och morrhår i ansiktet. Vissa tyckte att vi var ganska konstiga men men, men får det inte roligare än vad man gör sig xD Men kul var det allt!
I kväll blir det väll till att ta det chill, titta på Gladiatorerna och Farmen. Har en del läxor till veckan som kommer men dom kan jag ta tag i i morgon eller på söndag xD
 
Kom nu att tänka på att jag gärna skulle vilja ha lite hjälp av er läsare, för ett tag sen fick jag någon knäpp och var typ helt galen i ordspråk,, skrev upp alla jag kunde komma på. Men sen avtog det när mina ordspåk tog slut, så undrade om ni läsare skulle kunna dela med er till mig om ni har några ordspråk på lager xD Skulle bli enormt tacksam! ♥
 
Tänkte nu avsluta detta inlägg med bilder på mina små älskningar <3
 
♥ lite suddig xD
 
Och en bild på dom båda <3<3
Ha det gott nu :D
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: