photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Lite photoshop-redigering

Kategori: Fullblodet

Tjenixen! :D Igår så var jag på väg hem från skolan då pappa ringde och berättade att jag skulle till tandläkaren! :S Det gick bra, förutom att tandläkaren sa att jag förmodligen kommer behöva tandställning framöver. Något som var betydligt roligare var när jag kom hem och fann ett paket i brevlådan. Paketet var adresserat till pappa men ahn sa att det igentligen var mitt. Det visade sig vara en bok, "Photoshop-skolan - De bästa kurserna ur DIGITAL FOTO för alla". Har sedan tillbringat en hel del tid med att läsa den, men även lite tid till att pröva, det får ni se resultaten på här nedanför!↓↓ :D Idag är det mammas födelsedag och vi blev uttvingade i blåsigt och snöigt väder för att åka lite skridskor. Det blev hursomhelst en trevlig eftermiddag med lite fika och shopping. Jag förälskade mig i en ljust grön tröja och ett par just orangea byxor, och fick lov att köpa dem! Ett bra köp. Nu blir det en chill kväll, vi ska antagligen titta åp på spåret och skavlan! :S Middagen blir pappas FANTASTISKA risotto, längtar! xD Efterrätt blir semlor och, ifall jag inte fattat fel, vaniljglass, allt hemgjort! <33
 
Före:
Efter:
 
 
Före:
Efter:
 
(kommentera om ni vill att jag ska visa hur jag redigerade dessa bilder! o.o :D )
 
//Fullblodet♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: