photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Kallt men härligt

Kategori: Shettisen

Nu är det en sån där härlig blandning mellan sol, kallt och snö! I just loooove it ♥ Jag var nyss ute och fotade i det härliga vädret. Har tyvärr inte hunnit få upp bilderna på datorn än, men det kommer innom kort :D Så istället får ni nu se några bilder från några veckor sen :)
 
Gågelspår xD
 
 
Skulle nog kunna sitta i timmar och ladda upp bilder från nu i vinter, höstas, sommras och ja alla bilder jag har tagigt i mitt liv! Men det skulle nog varken ni eller jag årka med, så istället tar vi litet i taget så blir nog alla nöjda och glada :D Men i detta inlägg kan ni få se några till ;)
 
 
 
Vi tar några från i sommras också ;)
 
 
Just LOVE <3
 
 
MUUU
 
 
Det får räcka för denhär gången nu men ni kommer att få se många, många fler bilder från både Fullblodet och mig :D
Ha det gått nu och ät inte för mycket godis en lördag som denna ♥
 
//Shettisen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: