photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Ingen kategori...

Kategori: Shettisen

Som ni kanske såg att jag skrev här i något tidigare inlägg så har jag nu börjat att blogg med mobilen också :D Men det som är dåligt med det är att jag inte kan välja en kategori :( Eller är det bara jag som inte vet hur man gör? För jag har installerat appen blogg.se från Market och har en Xperia x 10 mini pro (vet inte om det spelar någon roll vilken mobil man har men skriver det ändå xD), ifall någpon vet hur man gör så kommenter! SNÄLLA!
 
Idag har jag mest chillat. Tog en sväng till stallet med kusinen, mormor och mamma. Jag borde ha tagit lite bilder men jag glömde ju såklart bort det :( Tittade sen lite på min brorsas hockeymatch och nu spelar jag Monopol(men nu är det lite paus xD).
 
 Söötaste Islandshästen! VAr skötare på henne i somras på ridlägret ♥
Känner nu att det börjar lukta bildbomb nu igen xD Både från mobil och från datorn. Kommer nog inte hinna imorgon men det kanske blir något på tisdag :D
 
//Shettisen ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: