photophantoms.blogg.se

Vi är två glada tjejer några få år. Här bloggar vi om lite allt möjligt.

Excitement o.o

Kategori: Fullblodet

TJAO! :)
Idag har det varit en chill dag. Började med ett Merlin-avsnitt. Blev endast en timme utomhus innan vi (jag och syrran) återigen såg ett avsnitt. Har sedan dansat lite med Just dance 4 och spelat papa´s glasskiosk (tror jag det heter). Nu har man just fått eufori-rus för att det äntligen kommit ut ännu ett inlägg på min favoritnovellblogg! Sedan får jag en liten rush eftersom det då betyder att det bara är 1 inlägg+epilog kvar på den pågående novellen, och då hoppas man självklart att det händer något SUPERKUL i slutet! xD Lite tråkigt också dock, för jag verkligen älskar den novellen, men det kommer en till! ;D Jaa, sitter och diggar Jessie J-price tag och hoppas att det blir ett treje avsnitt av Merlin för dagen! xD
 
//Fullblodet♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: